“konceptet” STIHL Pick-Up Box
STIHL Pick-Up Box skal være med til at styrke og fremtidssikre virksomheden.
STIHL ønsker med deres nye STIHL Pick-Up Box at skabe bedre købs – og serviceoplevelser for deres kunder, der kan bruges til alle slags produkter og brands. Boksen består af et antal rum, hvor kunderne eksempelvis kan hente deres bestillinger eller indlevere deres produkter til reparation – og afhente igen i boksen. Alt dette, også uden for normal åbningstid.
Kunderne kan tilgå boksen via engangs PIN-koder, der udleveres til kunderne via digitale meddelelser.
Funktionel, intelligent og sikker
”Mange af vores kunder indleverer også produkter til reparation og service. Der er eksempelvis en del af vores private kunder, der afleverer deres robotplæneklippere til service. Men ligesom vores erhvervskunder har mange private også svært ved at nå det inden, at vi lukker. Så mange afleverer den om aftenen, og så kan vi kigge på den dagen efter. Vi generer blot en kode, som vi sender til kunden, og så får de adgang til boksen, hvor de selv kan vælge den rumstørrelse, som de har brug for”, forklarer Peter Madsen.
STIHL Pick-Up Box, Ingvard Madsen, Kolding