Renz Group

Enterprise / Erhverv

Enterprise / Erhverv er et vigtigt område for Renz

Med fokus på innovation og effektivitet er myRENZbox udviklet med henblik på at imødekomme de stigende krav til sikkerhed inden for logistik og distribution. Denne intelligente løsning er ikke kun udviklet til at håndtere pakker, men også til at optimere hele distributionsprocessen fra modtagelse til afsendelse af alle typer af leverancer.

myRENZbox – OPTIMERING AF ARBEJDSPROCESSER

En Enterprise-virksomhed er ofte kendetegnet ved at arbejde med avancerede teknologiske løsninger, der skaber en sammenhængende og effektiv drift.

De søger løsninger der kan optimere arbejdsprocesser og styrke forretningsresultater.

Med vores innovative tilgang til distributionsløsninger og evne til at tilpasse vores produkter til skiftende behov er vi en stærk og pålidelig partner for virksomheder i denne sektor.

Se fx Renz pakkebokseløsninger med produktet Modula: https://renzgroup.dk/produkt/myrenzbox-modula-pakkeanlaeg/

Fakta om pakker i Danmark

I 2023 blev der sendt 185.000.000 pakker i Danmark. Den forventede vækstrate frem til 2030 er faktor 6 – dvs. 1 mia. pakker. 43 % af alle pakker sendes retur.

myRENZbox styrker din forretning med endnu bedre kundeservice

“konceptet” STIHL Pick-Up Box

STIHL Pick-Up Box skal være med til at styrke og fremtidssikre virksomheden.

STIHL ønsker med deres nye STIHL Pick-Up Box at skabe bedre købs – og serviceoplevelser for deres kunder, der kan bruges til alle slags produkter og brands. Boksen består af et antal rum, hvor kunderne eksempelvis kan hente deres bestillinger eller indlevere deres produkter til reparation – og afhente igen i boksen. Alt dette, også uden for normal åbningstid.

Kunderne kan tilgå boksen via engangs PIN-koder, der udleveres til kunderne via digitale meddelelser.

Funktionel, intelligent og sikker

”Mange af vores kunder indleverer også produkter til reparation og service. Der er eksempelvis en del af vores private kunder, der afleverer deres robotplæneklippere til service. Men ligesom vores erhvervskunder har mange private også svært ved at nå det inden, at vi lukker. Så mange afleverer den om aftenen, og så kan vi kigge på den dagen efter. Vi generer blot en kode, som vi sender til kunden, og så får de adgang til boksen, hvor de selv kan vælge den rumstørrelse, som de har brug for”, forklarer Peter Madsen.

 STIHL Pick-Up Box, Ingvard Madsen, Kolding

Enterprise / Erhverv – En løsning til Stihl som Renz har leveret

INTEGRATION

myRENZbox anlæg kan formes helt efter virksomhedens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.

Visuelt er systemet også fleksibelt, da det kan leveres i over 200 standard RAL farver og fx beklædes med logo og folie efter ønske.

Produceret i EU af europæisk stål. 

 

Uendelige muligheder med myRENZbox

Renz pakkeboks

PALLEMODULER

Vi har en myRENZbox-løsning, hvor man kan opbevare hele paller. Pallepladserne kan integreres i et eksisterende anlæg og sikres med en rulleport.

Herfra kan pallerne først udleveres eller afhentes efter korrekt identifikation.

Renz pakkeboks

PAKKEANLÆG

Renz har løsningen uanset om pakkeanlægget skal benyttes til forsendelse eller til afhentning og udlevering af varer.

Kontaktløst, bekvemt og enkelt.

Renz service og montering

RENZ SERVICE OG MONTAGE

Renz tilbyder professionel montage af dit Renz anlæg.

Montage udføres af uddannede og Renz-certificerede montører, så det på den måde sikres, at du får mest muligt ud af dit nye smarte anlæg, dets mange funktioner, og derudover undgår skader under montage.