Click & Collect system
myRENZbox Click & Collect system kan formes helt efter egne ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.
myRENZbox Click & Collect system kan formes helt efter egne ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.
Med myRENZbox Click & Collect kan din butik holde døgnåbent for afhentning af vare.
Med vores brugervenlige, elektroniske pakkeanlæg kan du skabe endnu bedre købs- og serviceoplevelser for dine kunder. Kunderne kan eksempelvis hente bestillinger eller aflevere udstyr til service og returnere lånte/lejede produkter – også uden for normal åbningstid.
Kunderne kan selv tilgå boksen via en PIN-kode. Se selv hvor nemt det kan gøres i videoen, hvor det tyske byggemarked, Lutz, har opsat en myRENZbox Click & Collect foran deres butik med stor succes.
Muligheden for at bestille varer online er meget mere bekvem og overskuelig for kunderne og en støt stigende tendens.
Med et Click & Collect system til vareafhentning fra Renz understøttes onlinehandlen. Det giver 24/7-service, hvor kunderne kan afhente varer døgnet rundt uden at bruge ekstra tid. Takket være den dynamiske brug af de enkelte pakkebokse kan systemet bruges af et større antal kunder. Et eksisterende system er nemt at udvide, når efterspørgslen stiger.
Billund Lufthavn
Firmaet Moccatime leverer komplette kaffeløsninger til virksomheder og private, og valgte at investere i et system fra Renz som bruges til, at de ansatte hos Moccatime kan lægge kaffe og andet baristaudstyr ud i boksen, så kunder kan hente deres kaffe uden for de normale åbningstider. Firmaet oplevede nemlig, at flere af deres kunder havde svært ved at nå forbi deres forretning inden lukketid.
Dette var også årsagen til, at Moccatime valgte en pakkeboksløsning fra Renz med et e-Line click & collect system.
myRENZbox Click & Collect system kan formes helt efter butikkens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.
Visuelt er pakkeanlægget også fleksibelt, da det kan leveres i over 200 standard RAL farver og fx beklædes med logo og folie efter ønske.
Produceret i EU af europæisk stål.
Vi har en myRENZbox-løsning, hvor man opbevare hele paller. Pallepladserne kan integreres i et eksisterende anlæg og sikres med en rulleport.
Herfra kan pallerne først udleveres eller afhentes efter korrekt identifikation.
Renz har løsningen uanset om pakkanlægget skal benyttes til forsendelser eller til afhentning og udlevering af varer.
Kontaktløst, bekvemt og enkelt.
Renz tilbyder professionel montering af dit Renz og MEFA post og disktributionsanlæg.
Monteringen udføres af uddannede og certificerede montører, så det på den måde sikres, at du får mest muligt ud af dit nye smarte anlæg, dets mange funktioner, og derudover undgår skader under montering.
Betalingskortlæser kan integreres i myRENZbox pakkeanlæg for at aktivere betaling for varer eller tjenester.
Integration af flere forskellige systemer er muligt.
Stregkodescannere fungerer som et alternativ til PIN-koder