Renz Group

Click & Collect system

myRENZbox Click & Collect system kan formes helt efter egne ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.

myRENZbox –  FORLÆNGER DIN BUTIKS ÅBNINGSTID

Med myRENZbox kan din butik holde døgnåbent for afhentning af vare.
Med vores brugervenlige, elektroniske pakkeanlæg kan du skabe endnu bedre købs- og serviceoplevelser for dine kunder. Kunderne kan eksempelvis hente bestillinger eller aflevere udstyr til service og retunere lånte/lejede produkter – også uden for normal åbningstid.
Kunderne kan selv tilgå boksen via en PIN-kode. Se selv hvor nemt det kan gøres i videoen, hvor det tyske byggemarked, Lutz, har opsat en myRENZbox foran deres butik med stor succes.

 

  • Med vores brugervenlige, elektroniske pakkeanlæg kan du skabe bedre kundeservice.
  • Kunderne kan hente bestillinger eller aflevere lånte/lejede produkter – også uden for normal åbningstid.
  • Kunderne kan selv tilgå boksen via en PIN-kode.

myRENZbox styrker din forretning med endnu bedre kundeservice

myRENZbox – INTELLIGENT INTEGRATION OP MOD JERES ERP

Muligheden for at bestille varer online er meget mere bekvem og overskuelig for kunderne og en støt stigende tendens.

Med et Click & Collect system til vareafhentning fra Renz understøttes onlinehandlen. Det giver 24/7-service, hvor kunderne kan afhente varer døgnet rundt uden at bruge ekstra tid. Takket være den dynamiske brug af de enkelte pakkebokse kan systemet bruges af et større antal kunder. Et eksisterende system er nemt at udvide, når efterspørgslen stiger.

Billund Lufthavn

myRENZbox håndtering af taxfree indkøb i Billund Lufthavn

KAFFE-UDFORDRING BLEV LØST MED RENZ ANLÆG

Firmaet Moccatime leverer komplette kaffeløsninger til virksomheder og private, og valgte at investere i et system fra Renz som bruges til, at de ansatte hos Moccatime kan lægge kaffe og andet baristaudstyr ud i boksen, så kunder kan hente deres kaffe uden for de normale åbningstider. Firmaet oplevede nemlig, at flere af deres kunder havde svært ved at nå forbi deres forretning inden lukketid.

Dette var også årsagen til, at Moccatime valgte en pakkeboksløsning fra Renz med et e-Line click & collect system.

 

INTEGRATION

myRENZbox Click & Collect system kan formes helt efter butikkens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.

Visuelt er pakkeanlægget også fleksibelt, da det kan leveres i over 200 standard RAL farver og fx beklædes med logo og folie efter ønske.

Produceret i EU af europæisk stål.

 

Uendelige muligheder med myRENZbox

Renz pakkeboks

PALLEOPBEVARING

Vi har en myRENZbox-løsning, hvor man opbevare hele paller. Pallepladserne kan integreres i et eksisterende anlæg og sikres med en rulleport.

Herfra kan pallerne først udleveres eller afhentes efter korrekt identifikation.

Renz pakkeboks

PAKKEANLÆG

Renz har løsningen uanset om pakkanlægget skal benyttes til forsendelser eller til afhentning og udlevering af varer.

Kontaktløst, bekvemt og enkelt.

Renz service og montering

RENZ Service og montering

Renz tilbyder professionel montering af dit Renz og MEFA post og disktributionsanlæg.

Monteringen udføres af uddannede og certificerede montører, så det på den måde sikres, at du får mest muligt ud af dit nye smarte anlæg, dets mange funktioner, og derudover undgår skader under montering.

myRENZbox BETALINGSTERMINAL

BETALINGSTERMINAL

Betalingskortlæser kan integreres i myRENZbox pakkeanlæg for at aktivere betaling for varer eller tjenester.

myRENZbox KVITTERINGSPRINTER

KVITTERINGSLØSNING

Integration af flere forskellige systemer er muligt.

myRENXbox SCANNER

SCANNER

Stregkodescannere fungerer som et alternativ til PIN-koder