Click & Collect i lufthavne
myRENZbox Click & Collect system kan anvendes døgnet rundt, ventetid eksisterer ikke. De rejsende kan afhente deres duty-free varer i myRENZbox på hjemturen.
myRENZbox Click & Collect system kan anvendes døgnet rundt, ventetid eksisterer ikke. De rejsende kan afhente deres duty-free varer i myRENZbox på hjemturen.
Billund Lufthavn havde et ønske om at give sine kunder den fleksibilitet, som myRENZbox tilbyder. Systemet kan anvendes døgnet rundt, ventetid eksisterer ikke og systemet kan betjenes nemt med mobilen eller PIN-kode.
MyRENZbox systemet er yderst slidstærkt og kan udformes efter kundens ønsker i størrelse og farve. myRENZbox ’Click & Collect’ systemet kan integreres i eget ERP system og tilkobles en betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det står på kundens ønskeliste.
Der er to smarte måder, man kan bruge myRENZbox på: Enten bestiller man sine varer via webshoppen og markerer, om man ønsker afhentning på ud- eller hjemturen. Eller også oplyser man ekspedienten ved købet, at varerne skal blive i lufthavnen og først afhentes i boksen ved hjemkomsten.
Billund Lufthavn
Vælger man afhentning i Billund lufthavn, slipper man for at slæbe unødigt rundt på sine duty-free indkøb. En dags tid før hjemrejsen får man en sms med en kode til pakkeboksen, så man kan afhente sine duty-free indkøb, når man igen er retur i Billund.
Lufthavnen vil give de rejsende en god rejse- og indkøbsoplevelse og ser det som et led i den generelle digitalisering. Dette giver de rejsende mulighed for fleksibel og enkel afhentning af deres duty-free indkøb.
myRENZbox Click & Collect system kan formes helt efter ønske og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.
Visuelt er systemet også fleksibelt, da det kan leveres i over 200 standard RAL farver og fx beklædes med logo og foliegrafik efter ønske.
Produceret i EU af europæisk stål.
Frankfurt Lufthavn, Tyskland
Kunde: Lufthansa
myRENZbox Click & Collect system kan formes helt efter butikkens ønsker og integreres i eget ERP system samt udstyres med betalingsterminal, kvitteringsløsning og stregkodescanner, hvis det er behovet.
Visuelt er pakkeanlægget også modellerbart og det kan leveres i 200 standard RAL farver.
Produceret i EU af europæisk stål.
Vi har en myRENZbox-løsning, hvor man opbevare hele paller. Pallepladserne kan integreres i et eksisterende anlæg og sikres med en rulleport.
Herfra kan pallerne først udleveres eller afhentes efter korrekt identifikation.
Renz har løsningen uanset om pakkeanlægget skal benyttes til forsendelser eller til afhentning og udlevering af varer.
Kontaktløst, bekvemt og enkelt.
Renz tilbyder professionel montering af dit Renz og MEFA post og disktributionsanlæg.
Monteringen udføres af uddannede og certificerede montører, så det på den måde sikres, at du får mest muligt ud af dit nye smarte anlæg, dets mange funktioner, og derudover undgår skader under montering.